Converteix-te en youtuber!

Tallers Mini Innova

Del 14 al 21 de desembre 2018

converteix_te-en-youtuberEl taller vol fomentar la capacitat creativa i comunicativa dels més joves a través de la narrativa visual, tot creant històries a partir de la remescla de vídeos trobats a Internet. D'aquesta manera, volem que descobreixin les possibilitats creatives que els mitjans digitals posen al seu abast.

La narració que hauran de desenvolupar podrà ser un relat inventat o una història inspirada en una vivència real. La remescla la faran a partir de clips trobats a diferents llocs web i compartits pels seus creadors mitjançant llicències que ens permetin reutilitzar-los. Per crear el vídeo final faran servir un editor senzill, però molt complet, de codi obert i d'ús gratuït (OpenShot). Aprendran a tallar i unir fragments,  incorporar algunes transicions o efectes senzills i afegir pistes d'àudio. Un cop enllestit el vídeo, aprendran a publicar-ho a Youtube.

Durada: 2 sessions de 2 hores

Horari: Divendres a les 18 h

Edats: De 10 a 14 anys

Requeriments
Per realitzar la part final del taller i publicar a Youtube el vídeo creat, els participants hauran de disposar a classe de les dades d'accés a un compte de Google dels pares o tutors legals.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 18 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>