Converteix-te en youtuber!

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

converteix_te-en-youtuber

El taller vol fomentar la capacitat creativa i comunicativa dels més joves, a través dels conceptes fonamentals de l’«storytelling», una tècnica que els permetrà crear històries a partir de vídeos. Enriquint, així, les possibilitats creatives que els mitjans digitals posen al seu abast.

El desenvolupament del taller consisteix en crear una història (ja sigui un relat inventat o inspirada en una vivència real) a partir de la remescla de diferents vídeos, que tant poden ser gravats pel propi participant amb un mòbil com vídeos compartits a Youtube per altres usuaris (amb una llicència que permeti la reutilització).  Per fer aquesta remescla, amb una aplicació senzilla d'edició, aprendran a incorporar música, transicions, i altres efectes.

Durada: 1 sola sessió de 2 hores.

Edats: A partir de 12 anys.

* Observacions i requeriments

Per poder realitzar el taller, els participants han tenir les dades d'accés a un compte de Google propi (si són majors de 14) o dels pares o tutors legals, que faran servir durant el taller per preparar i editar la seva creació i a través del qual publicaran el resultat final a Youtube.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon).

Abonaments per tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)
  • 6 tallers per 45€ (25% de descompte)

Tots els abonaments per tallers són unipersonals. Els abonaments adquirits entre gener i març de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>