Del 8 al 15 de juny 2019 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Tallers Mini Innova

El taller vol fomentar la capacitat creativa i comunicativa dels més joves a través dels conceptes fonamentals de l’storytelling, una tècnica que els permetrà crear històries a partir de vídeos, enriquint així les possibilitats creatives que els nous mitjans posen al seu abast.

El desenvolupament del taller consisteix a crear una història (sigui un relat inventat o estigui inspirada en una vivència real) a partir de la remescla de diferents vídeos, que tant poden ser gravats pels mateixos participants amb un mòbil, o bé, compartits a YouTube per altres usuaris, sota llicència Creative Commons. Per fer aquesta remescla aprendran a incorporar música, transicions, i altres efectes amb OpenShot, una aplicació senzilla d'edició de vídeo.

Durada: 2 sessions de 2 hores; dissabte 8 de juny i dissabte 15 de juny, a les 11.30 h.

Edats: de 10 a 14 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 20

Abonaments per a tallers Mini Innova de dues sessions

• 2 tallers per 36 € (10% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2018 i gener de 2019 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>