Contes de la Mediterrània

Del 5 d'abril al 22 de juliol 2018

Activitat organitzada per:

andalus1
Aquesta exposició és un viatge per set contes de diferents cultures i llengües de la conca occidental de la Mar Mediterrània, Podreu llegir els contes sencers en català i en el seu idioma original i gaudir de les il·lustracions que els acompanyen, a càrrec de l'artista Delphine Labedan.

Grans i petits gaudirem acompanyats de personatges com en Patufet, en Pinotxo i l'Aixa Kandixa..., i junts entrarem en un món de màgia i d'il·lusions que ens recordarà que, un dia, tots vàrem ser infants.

Una mostra per comprovar que les persones que vivim al voltant d'aquest mare nostrum tenim moltes més semblances que diferències i que, avui més que mai, el diàleg es fa necessari.

Entrada gratuïta

Horari de visita
De dimarts a divendres de 17 a 20:30 h; dissabtes, d’11 a 14 h i de 17 a 21 h; diumenges, d’11 a 14 h; dilluns i festius tancat.

Activitats complementàries

SESSIONS DE CONTACONTES

27 d’abril, dijous 17 de maig i divendres 6 de juliol

Lectures dramatitzades de relats inclosos a l’exposició, per a tots els públics. A càrrec de la narradora i actriu sabadellenca Sherezade Bardají.

Hora: 19 h

Activitat gratuïta

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>