Contes de la Mediterrània

Del 5 d'abril al 22 de juliol 2018

Activitat organitzada per:

andalus1
Aquesta exposició és un viatge per set contes de diferents cultures de la ribera occidental de la Mar Mediterrània, a través dels dibuixos de l'artista Delphine Labedan i una ambientació de sala a càrrec de Carme Bosch, inspirada en cadascun dels contes que inclou la mostra.

Grans i petits gaudirem acompanyats de personatges com en Patufet, en Pinotxo i l'Aixa Kandixa..., i junts entrarem en un món de màgia i d'il·lusions que ens recordarà que, un dia, tots vàrem ser infants.

Una mostra per comprovar que les persones que vivim al voltant d'aquest mare nostrum tenim moltes més semblances que diferències i que, avui més que mai, el diàleg es fa necessari.

Entrada gratuïta

Horari de visita
De dimarts a divendres de 17 a 20:30 h; dissabtes, d’11 a 14 h i de 17 a 21 h; diumenges, d’11 a 14 h; dilluns i festius tancat.

Activitats complementàries

La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 oferirà activitats relacionades amb el contingut de l’exposició dins la programació d’altres esdeveniments com són la Diada del Llibre i el Fresc Festival. A mesura que s’estableixin publicarem la informació detallada, amb dates i horaris, en aquesta mateixa plana.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>