divendres, 17 d'abril 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Amb l’ajut d’uns petits elements electrònics anomenats Chibitronics, els participants tindran l’ocasió de crear la seva pròpia rosa de Sant Jordi a partir de circuits elèctrics, mentre aprenen sobre l’electrònica d’una manera visual, intuïtiva i divertida.

Durada: 2 hores

Edats: De 8 a 12 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 11 €

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 4 tallers de 8 € per 24 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €
  • 4 tallers d’11 € per 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2019 i gener de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)