divendres, 28 de febrer 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Aquest taller dóna les eines per descobrir com funciona el món real des de les visions més senzilles. La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes, eixos, palanques i politges, al mateix temps que s’estableixen les bases de l’aprenentatge de ciències i enginyeria.

Construccions mecàniques amb Lego

En definitiva, es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció i d’estructures de la vida real, alhora que es treballa la investigació científica i el disseny creatiu d’enginyeria. Tot això, dins del concepte de les STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) on es reforça de nou la idea de treball en equip.

Durada: 1,5 hores

Edats: de 7 a 11 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 8 €

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 4 tallers de 8 € per 24 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €
  • 4 tallers d’11 € per 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2019 i gener de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)