Coneixent els Jardinets de la Caixa Activitats per escoles
Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

L’activitat consisteix en una gimcana pel Jardí de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859. Consistirà en buscar noms científics d’arbres o plantes concretes, buscar escultures al jardí, conèixer quins ocells hi habiten, comptar quantes files té l’amfiteatre, dibuixar un arbre i apuntar les seves característiques, donar especial èmfasi en els senyals indicatius del jardí, etc.
D’aquesta manera, els alumnes, a part de poder conèixer més bé un espai on normalment hi passen moltes tardes, també seran conscients de la importància que té cuidar aquest espai.
Nivells recomanats
- Cicle Inicial de Primària
- Cicle Mitjà de Primària
- Cicle Superior de Primària
Àmbit temàtic
- Botànica
- Patrimoni Natural
Disponibilitat temporal i durada
- Període: durant tot el curs acadèmic
- Franja horària: de 9:30 a 21h
- Durada: 1 hora i 30 minuts
Preu i descomptes
- 50€ per grup/classe
20% de descompte a escoles de màxima complexitat.
Inscripcions
Tant per concertar una activitat per escoles o grups, com per ampliar la informació relativa als continguts o les condicions i resoldre qualsevol altre dubte, us recomanem el contacte per correu electrònic.
Adreça electrònica
visitesec@fundaciosabadell.cat
Persona de contacte
Mont Callarisa
Telèfon
93 728 66 50 (horari d’atenció de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).
Deixa un comentari