Concert solidari De Càritas i Mans Unides de Sabadell

Activitat organitzada per:
Càritas interparroquial de Sabadell i Mans Unides Sabadell

concert-solidari

Concert en benefici de projectes de les seccions locals de les ONG Càritas i Mans Unides. Amb les actuacions de l'Orquestra d'acordions de Sabadell, la coral Set de Sol i la coral Solo voce.

Els fons recaptats amb aquest concert aniran destinats al finançament de dos projectes socials dels àmbits assistencial i del desenvolupament humà, cadascun d'ells impulsat per una de les entitats organitzadores.

D'una banda, per iniciativa de Mans Unides, el projecte de rehabilitació i ampliació de l'hospital Alma Mater de Gros Morne, a Haití. De l'altra, a càrrec de Càritas, el servei d’acollida a les persones sense llar que aquesta entitat duu a terme a la seva seu de Sabadell.

Punts de recollida d'entrades

• Mans unides (C/Sant Joan, 20. En dies laborables, de 18 a 20h).
  • Càritas  (C/de la Salut, 42. En dies laborables, de 9 a 14h).

S'accepten donacions «a fila zero». Podeu realitzar-les a través d'ingrés bancari al compte ES24-0081-0900-8100-0105-7509 (del Banco de Sabadell).

Dades de contacte amb les entitats organitzadores

Mans Unides Sabadell

Càritas interparroquial de Sabadell

Col·laboren