Concert de Nadal En favor de la Marató de TV3

Actes als nostres auditoris

dissabte, 17 de desembre 2016 a les 17h

Activitat organitzada per:
Associació de Veïns de La Creu Alta i Escola de Música Creu Alta.

concert-nadal-maratotv3-av_creu_alta

Tradicional concert de Nadal, solidari, organitzat per l'Associació de Veïns de La Creu Alta, juntament amb L'Escola de Música Creu Alta.

Els fons recaptats es donaran a la Fundació de La Marató de TV3, que enguany fa campanya per la recerca biomèdica sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

El concert consistirà en actuacions de la Jove Orquestra de La Creu Alta i de corals de l'Escola de Música Creu Alta: Coral Infantil Xip-Xap, Coral Juvenil 9Songs i Coral Catasons.

Durant l'acte també es sortejaran diversos conjunts de complements de llana fets pel Grup Fent i Desfent de l'Associació de Veïns de La Creu Alta.

Entrades

Preu: 5€ més aportació voluntària.

Podeu recollir-les a l'Escola de Música Creu Alta.

Dades de contacte amb les entitats organitzadores

Associació de Veïns de La Creu Alta

Escola de Música Creu Alta

Col·laboren