Concert de bandes tribut als Beatles i Cliff Richard The Beatboys i Augie Burr & The Four Shades

Actes als nostres auditoris

divendres, 21 d'octubre 2016 a les 21:30h

Activitat organitzada per:
OAR Gràcia

concert-rockandroll-oar-gracia-octubre2016

Actuació de música en directe que s'emmarca en un cicle de concerts de grups locals, per promoure l'autofinançament del club d'handbol OAR Gràcia de Sabadell.

En aquesta ocasió l'OAR Gràcia ofereix un concert de rock and roll de la dècada dels seixanta, amb dues «bandes homenatge» a dos de les formacions més importants d'aquella època dins del seu gènere. D'una banda, The Beatboys, grup que dedica els seu repertori a cançons dels The Beatles i, de l'altra, el cantant Augie Burr acompanyat dels The Four Shades, que interpretaran temes de Cliff Richard & The Shadows.

Punts de venda d'entrades

• Imsa Music (C/Maria Fortuny 26. De 10 a 14h i de 17 a 21h)
  • Pub irlandès Wild Geese (Pl. del Àngel 4. De 19 a 24h)

Dades de contacte amb l'entitat organitzadora