Del 22 al 24 d'octubre 2019 a les 18.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Tallers Innova +

El present taller està adreçat a comunicadors, gestor culturals i, en general, qualsevol persona interessada en la comunicació digital en l’àmbit cultural. A través de dues sessions, aprendrem a identificar les línies estratègiques i a definir el pla de comunicació d’un projecte cultural. Repassarem de quina manera ha afectat la transformació digital a la comunicació en general i a la comunicació cultural en particular, i tractarem temes com la generació de continguts a la xarxa i la difusió i captació de públics actuals i potencials.

Comunicació digital per a projetes culturals

El taller serà impartit per la professional de la comunicació Marta Reus (Sabadell, 1991), graduada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona, màster en Branded Content i Storytelling, i màster en Gestió Cultural per la Universitat Oberta de Catalunya. Ha treballat a agències de publicitat com Shackleton Group, Leo Burnett o Arena Media, i actualment treballa com a Tècnica de Comunicació al Museu d'Art Contemporani de Barcelona.

Durada: 2 sessions d’1,5 hores.

Horari: dimarts 22 i dijous 24 d'octubre, de 18.30 a 20 h

CONTINGUTS DEL TALLER

Sessió 1

- Què és la comunicació cultural i com ha evolucionat.

- La mercantilització de la cultura.

- La transformació digital: modernització, AI i generació d’estratègies B2B.

- Noves tendències dels mercats digitals.

Sessió 2

- Les línies estratègiques de comunicació.

- El pla de comunicació.

- El contingut «líquid» en la comunicació digital de la cultura.

- Difusió i captació de públics actuals i potencials.

Taller per a majors de 18 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 15 €.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>