Com es diu el meu robot?

Tallers Mini Innova

dissabte, 18 de febrer 2017 de les 11:30h a les 13:30h
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

com-es-diu-el-meu-robot

.....Taller familiar.....

Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Els infants dibuixaran un robot a llapis i paper. A continuació, per posar nom a aquestes figures robòtiques, farem servir un sistema especial: un joc guiat que ens aproparà als principis i lògica més elementals de la robòtica (construcció i programació) i del videojoc (interacció amb un entorn i assoliment d'un objectiu). La missió principal del taller és fer entendre als infants aquestes nocions teòriques de la programació, d'una manera divertida.

Durada: 1 sola sessió de 2 hores.

Edats: de 5 a 8 anys.

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon).

Preu

Abonaments per tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)
  • 6 tallers per 45€ (25% de descompte)

Tots els abonaments per tallers són unipersonals. Els abonaments adquirits entre gener i març de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.