dissabte, 19 de juny 2021 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Petits a la cuina

Amb aquest taller els participants aprendran a cuinar la seva pròpia coca de Sant Joan, i una segona recepta, salada: tàrtar de fuet. La professora explicarà cada recepta pas per pas i ajudarà als participants al llarg de tot el procés.

Aquest és un taller infantil de cuina creativa en el qual, al llarg de l’elaboració de les receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 1 sessió de 2 hores.
Edats: de 5 a 12 anys.

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de què faci l'activitat.

Indicacions per a extraescolars

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza de manera presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon o en aquest formulari d’inscripció.

Preu: 16 €.

93 725 95 22 (extensió 2)