dissabte, 15 de juny 2019 a les 18 h

Activitat organitzada per:
Fundació 1859 Caixa Sabadell

Petits a la cuina

Amb aquest taller els participants aprendran a cuinar la seva pròpia coca de Sant Joan, farcida de xocolata negra, i una segona recepta salada, ben fresca, per fer passar els dies de calor: tàrtar de fuet amb tomàquet natural, sobre torrada de pa. La professora explicarà cada recepta pas per pas i ajudarà als participants al llarg de tot el procés.

Un taller infantil de cuina creativa en el qual, al llarg de l’elaboració de totes dues receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: De 5 a 12 anys

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de què realitzi l'activitat.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 16 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>