dissabte, 20 de juny 2020 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Petits a la cuina

Amb aquest taller els participants aprendran a cuinar la seva pròpia coca de Sant Joan, i una segona recepta salada, ben fresca, per fer passar els dies de calor: tests d'estiu (amb olivada, crema de formatge i tomàquet). La professora explicarà cada recepta pas per pas i ajudarà als participants al llarg de tot el procés.

Aquest és un taller infantil de cuina creativa en el qual, al llarg de l’elaboració de les receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 1 sessió de 2 hores.
Edats: de 5 a 12 anys.

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Places limitades. Cal inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 19 € (adult més infant) o 21 € (adult més dos infants).

Si l’infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de que realitzi l’activitat.

93 725 95 22 (extensió 2)