Del 6 d'octubre al 22 de juny 2022 de les 18:15 h. a les 19:15 h.
Espai Cultura Fundació 1859

Altres tallers infantils

Una classe setmanal de cuina on els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, bons hàbits alimentaris i higiene i seguretat a la cuina, així com altres valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia personal, organització, treball en equip i coordinació, creativitat, sostenibilitat i reciclatge…

La metodologia de les classes pretén que els infants es diverteixin, que adquireixin afició a la cuina i estima pels hàbits d'alimentació saludable, a l'hora que fan un aprenentatge totalment pràctic i descobreixen que a casa també poden ajudar a preparar el menjar.

La sessió del dia 29 de setembre és gratuïta i oberta a tots els infants, entre 6 i 12 anys, que vulguin fer un tastet del taller. Cal inscripció prèvia.

Horari: Dimecres de 18 a 19 h

Edats: De 6 a 12 anys

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans si és viable poder realitzar l'activitat.

Indicacions per a extraescolars

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest qüestionari.

Quota mensual: 39 €.

L’import serà el mateix cada mes sense importar els dies lectius, ja que ens basem en calendari escolar. No es paga la matrícula.

93 725 95 22 (extensió 2)