Club infantil de cuina

Petits a la cuina

Del 4 d'octubre al 30 de maig 2018

destacada-club-infantil-cuinaUna classe setmanal de cuina on els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, bons hàbits alimentaris i higiene i seguretat a la cuina, així com també  es treballen altres valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia personal, organització, treball en equip i coordinació, creativitat, sostenibilitat i reciclatge…

La metodologia de les classes pretén que els infants es diverteixin, que adquireixin afició a la cuina i apreci pels hàbits d'alimentació saludable, a l'hora que fan un aprenentatge totalment pràctic i descobreixen que a casa també poden ajudar a preparar el menjar.

Horari: dimecres de 18 a 19 h

Edats: de 6 a 12

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de que realitzi l'activitat.

Inscripcions

L’activitat requereix inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Quota mensual: 38 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>