Del 10 d'octubre al 29 de maig 2019
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Petits a la cuina

Club infantil de cuina

club_infantil_de_cuinaUna classe setmanal de cuina on els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, bons hàbits alimentaris i higiene i seguretat a la cuina, així com també  es treballen altres valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia personal, organització, treball en equip i coordinació, creativitat, sostenibilitat i reciclatge…

La metodologia de les classes pretén que els infants es diverteixin, que adquireixin afició a la cuina i apreci pels hàbits d'alimentació saludable, a l'hora que fan un aprenentatge totalment pràctic i descobreixen que a casa també poden ajudar a preparar el menjar.

Horari: Dimecres de 18 a 19 h

Edats: De 6 a 12 anys

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de que realitzi l'activitat.

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Quota mensual: 38 €