Tallers Mini Innova

Del 3 al 6 de juliol 2018

openshot-uiAquest taller intensiu és una iniciació a la narrativa audiovisual i l'edició vídeo, aplicades a l'elaboració de muntatges breus pensats per a ser publicats a Internet. Ja sigui Youtube, o altres xarxes socials i plataformes centrades en l'audiovisual com a mitjà d'expressió.

La dinàmica del taller mirarà de guiar l'aprenentatge dels participants a través de la pràctica continuada i de manera conjunta i així, alhora, fomentar la seva creativitat al llarg de totes les sessions. Des del primer dia, treballarem en un petit projecte de vídeo que anirem desenvolupant a l'aula i que publicarem a la xarxa el darrer dia del taller.

Amb aquest «Club de youtubers», volem incentivar la capacitat comunicativa dels infants i joves participants i que descobreixin tota la inventiva que posen al seu abast un bon nombre de mitjans i recursos digitals als que  ja hi accedeixen amb normalitat en la seva vida diària: càmeres de baix cost integrades en portàtils i mòbils o altra mena de dispositius i amb les quals podem enregistrar tot tipus d'escenes, que després podrem editar en qualsevol ordinador amb programari lliure especialitzat ben fàcil de fer servir, per crear videotutorials, videoclips, ressenyes, entrades de videoblog i un llarguíssim etcètera.

Durada: 4 sessions de 3 hores
Horari: De 10.30 a 13.30 h (de dimarts a divendres)
Edats: A partir d'11 anys

Cal que els participants portin a classe algun dispositiu amb càmera digital per poder realitzar les pràctiques de gravació.

Inscripcions

Requereix inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 60€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>