Del 7 d'octubre al 16 de juny 2022 de les 18:00 h. a les 19:00 h.
Espai Cultura Fundació 1859

Altres tallers infantils

El «Club de ciència» és un taller setmanal on els participants fan activitats de ciència diversa des d’una perspectiva divertida, experimental, interactiva i rigorosa, i on cada trimestre tracten una temàtica concreta.

Aquest taller vol despertar en els nens interès sobre el món de la ciència a través de l'experimentació i l'observació directa de tot el que els envolta, així com fomentar el pensament crític amb innovació, creativitat, habilitats emprenedores i pensament complex, amb l'objectiu de potenciar la creativitat, la comunicació, la innovació, les intel·ligències múltiples i l'aprenentatge des del joc.

Les temàtiques previstes pel present curs (que comença el dijous 7 d'octubre i finalitzarà al mes de juny de 2021) són:

Primer trimestre. Enginyeria

Segon semestre. Astronomia

Tercer trimestre: Química

La sessió del dia 30 de setembre és gratuïta i oberta a tots els infants, entre 6 i 9 anys, que vulguin fer un tastet del taller. Cal inscripció prèvia.

Horari: dijous de 18 a 19 h.

Edats: de 6 a 9 anys.

Indicacions per a extraescolars

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest qüestionari.

Quota mensual: 41 €.

L’import serà el mateix cada mes sense importar els dies lectius, ja que ens basem en calendari escolar. No es paga la matrícula.

93 725 95 22 (extensió 2)