Del 3 d'octubre al 18 de juny 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Altres tallers infantils

El «Club de ciència» és un taller setmanal on els participants fan activitats de ciència diversa des d’una perspectiva divertida, experimental, interactiva i rigorosa, i on cada trimestre tracten una temàtica concreta.

Aquest taller vol despertar en els nens interès sobre el món de la ciència a través de l'experimentació i l'observació directa de tot el que els envolta, així com fomentar el pensament crític amb innovació, creativitat, habilitats emprenedores i pensament complex, amb l'objectiu de potenciar la creativitat, la comunicació, la innovació, les intel·ligències múltiples i l'aprenentatge des del joc.

Les temàtiques previstes pel present curs (que comença amb una primera sessió gratuïta i oberta a tothom el dijous 3 d'octubre i finalitzarà al mes de juny de 2020) són:

Primer trimestre: Investigadors de la matèria

- Matèria, molècules i àtoms.
- Estats de la matèria.
- Propietats de la matèria.

Segon semestre: Aprenents d'alquimista

- Barreges i reaccions químiques.
- Química quotidiana.
- Màgia o química.

Tercer trimestre: Científics inventors

- Projectes científics propis.
- Física en moviment.
- Creativitat i invents.

ciencia

Horari: dijous de 18 a 19 h

Edats: de 6 a 9 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Quota mensual: 41 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>