dijous, 3 d'octubre 2019 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Altres tallers infantils

El dijous 3 d'octubre fem un tastet gratuït d'una de les noves propostes de l'Espai Cultura, el «Club de ciència», un taller setmanal on els participants fan activitats de ciència diversa des d’una perspectiva divertida, experimental, interactiva i rigorosa, i on cada trimestre tracten una temàtica concreta.

Aquest taller vol despertar en els nens interès sobre el món de la ciència a través de l'experimentació i l'observació directa de tot el que els envolta, així com fomentar el pensament crític amb innovació, creativitat, habilitats emprenedores i pensament complex, amb l'objectiu de potenciar la creativitat, la comunicació, la innovació, les intel·ligències múltiples i l'aprenentatge des del joc.

Les temàtiques previstes pel present curs (que comença amb una primera sessió gratuïta i oberta a tothom el dijous 3 d'octubre i finalitzarà al mes de juny de 2020) són:

Primer trimestre: Investigadors de la matèria

- Matèria, molècules i àtoms.
- Estats de la matèria.
- Propietats de la matèria.

Segon semestre: Aprenents d'alquimista

- Barreges i reaccions químiques.
- Química quotidiana.
- Màgia o química.

Tercer trimestre: Científics inventors

- Projectes científics propis.
- Física en moviment.
- Creativitat i invents.

ciencia

Horari: dijous de 18 a 19 h

Edats: de 6 a 9 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Quota mensual: 41 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>