Del 1 d'octubre al 17 de juny 2021 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Altres tallers infantils

El «Club de ciència» és un taller setmanal on els participants fan activitats de ciència diversa des d’una perspectiva divertida, experimental, interactiva i rigorosa, i on cada trimestre tracten una temàtica concreta.

Aquest taller vol despertar en els nens interès sobre el món de la ciència a través de l'experimentació i l'observació directa de tot el que els envolta, així com fomentar el pensament crític amb innovació, creativitat, habilitats emprenedores i pensament complex, amb l'objectiu de potenciar la creativitat, la comunicació, la innovació, les intel·ligències múltiples i l'aprenentatge des del joc.

Les temàtiques previstes pel present curs (que comença el dijous 1 d'octubre amb una classe gratuïta i oberta a tots els públics, i finalitzarà al mes de juny de 2021) són:

Primer trimestre. Món animal: «Ciència a lo bèstia»

- Química animal (matèria, molècules, cèl·lules...).
- Mostres animals i observació al microscopi.
- ADN animal.
- Superpoders animals.

Segon semestre. Món mineral: «La ciència és una mina»

- Propietats els minerals (fluorescència, magnetisme...).
- Minerals de l'Univers.
- Els minerals i l'evolució humana.

Tercer trimestre: Món vegetal: «Vegeta-ciència»

- Fabricació de productes vegetals com colònia o pintura.
- Dins les plantes (cèl·lules vegetals).
- Cultivem una planta carnívora.
- Les plantes col·laboradores.

Horari: dijous de 18 a 19 h.

Edats: de 6 a 9 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest qüestionari.

Quota mensual: 41 €.

93 725 95 22 (extensió 2)