Cinema: Tron d'Steven Lisberger (1982)

Activitats Press Start

dissabte, 6 de maig 2017 a les 19 h

Activitat organitzada per:

6  Espai Cultura - cinema - TronKevin Flynn era un important programador a Encom, però un dels seus col·legues, Ed Diligner, li va robar la paternitat dels jocs que havia desenvolupat i va fer que l'acomiadessin.

Kevin s'introdueix d'amagat als laboratoris d'Encom, per accedir al sistema informàtic en busca de proves de la usurpació, però una intel·ligència artificial que dirigeix el sistema de seguretat (l'MCP, programat per en Dilinger) pren el control d'un làser experimental, dispara contra en Kevin i el desmaterialitzant i el transporta al cor del sistema informàtic.

Dins de l'ordinador, en Kevin descobreix tot un món digital on els programes prenen forma humana i s'assimilen en aparença als seus desenvolupadors. En aquest univers fet de bits haurà de fugir de l'MCP mentre busca una sortida per tornar al món material i reuneix les proves necesàries per recuperar els drets de propietat dels seus jocs.

Direcció: Steven Lisberger.
País: Estats Units d'Amèrica.
Any: 1982.

Idioma de projecció: Versió doblada al castellà.

Durada: 1 hora i 36 minuts.

Edat recomanada: Apta per a tots els públics.

Tràiler

Activitat gratuïta

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>