Festes d'aniversari

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Obrim les portes dels diferents equipaments de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 per celebrar festes infantils d'aniversari. D’una manera diferent, amb diverses propostes lúdiques, creatives i de qualitat.

Celebra les festes d'aniversari dels infants amb tots els seus amics, tot fent un taller a l’Espai Cultura, o bé, amb l’Animalada de l’Espai Natura.

ELS ANIVERSARIS A L'ESPAI CULTURA

Tot l'any excepte a l'agost

L’Espai Cultura presenta una manera diferent de celebrar els aniversaris dels infants, amb propostes lúdiques i creatives alhora que acompleixen també una funció educativa. Per què són diferents les nostres festes?

· Perquè aprenen alhora que es diverteixen.

· Perquè fomenten la creativitat.

· Perquè gaudeixen de la màgia de l'edifici modernista i del jardí.

OPCIÓ 1 - TALLERS DE ROBÒTICA

A) DESCOBREIX EN BEE-BOT!

IMG_0247Un robot amb forma d’abella per iniciar els més petits a la robòtica. Mentre juguen amb ell, aprenen a donar-li instruccions per a que segueixi un camí traçat i així es treballa el llenguatge direccional: girs, lateralitats...

Edats: De 4 a 7 anys
Durada: 2 hores i 30 minuts (amb esmorzar o berenar inclòs, sense pastís)
Preus: 16€ per infant, fins a 15 participants (15€ per infant, a partir dels 16 participants)

B) LEGO WEDO (ens iniciem)

lego 2Descobrim els jocs de peces Lego dissenyats per introduir els infants a la robòtica. Primer realitzem la construcció guiada, pas a pas, d'una figura robòtica. Segidament, veiem com aquesta construcció es mou i respon a les nostres instruccions, gràcies a l'ús d'una aplicació informàtica que ens permet programar-la.

Edats: De 8 a 12 anys
Durada: 2 hores i 30 minuts. (amb esmorzar o berenar inclòs, sense pastís)

OPCIÓ 2 - TALLER DE CUINA

festa-cuinaEn aquesta festa d'aniversari els nens i nenes es converteixen en grans xefs i preparen un àpat suculent. Els participants són guiats per professors que els ajuden a realitzar receptes fantàstiques que tastaran ells mateixos. Tot plegat els educa en la sensibilització cap a una nutrició saludable.

Edats: a partir dels 3 anys
Durada: 2 hores (amb esmorzar o berenar inclòs, sense pastís excepte per a les festes d'infants de 8 anys o més, donat que l'objecte del taller és en aquest cas l'elaboració del pastís)
Preus:
- Grup d'infants de 3 a 7 anys, 15€ per infant fins a 10 participants (12€ més per cada infant addicional)
- Grup d'infants a partir de 8 anys, 17€ per infant fins a 10 participants (16€ més per cada infant addicional)

OPCIÓ 3 - TALLER DE PERCUSSIÓ

tocant-djembe-1060x853pxTaller per familiaritzar-se amb la percussió africana. Es dóna la benvinguda als participants amb una breu audició i es presenten diversos instruments tradicionals de la cultura Malinke. Llavors, els participants aprenen a tocar el djembé i es finalitza l'activitat tocant un ritme tots plegats.

Edats: A partir de 6 anys
Durada: 1 hora i 30 minuts (amb esmorzar o berenar inclòs, sense pastís)
Preus: 18€ per infant, fins a 15 participants (17€ per infant, a partir dels 16 participants)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *