Festes d'aniversari

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

birthday_unsplash-Stephanie_McCabe

Obrim les portes dels diferents equipaments de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 per celebrar festes infantils d'aniversari. D’una manera diferent, amb diverses propostes lúdiques, creatives i de qualitat.

Celebra les festes d'aniversari dels infants amb tots els seus amics, tot fent un taller a l’Espai Cultura, o bé, amb l’Animalada de l’Espai Natura.

ANIVERSARIS INFANTILS A L'ESPAI CULTURA

Tot l'any excepte a l'agost

L’Espai Cultura presenta una manera diferent de celebrar els aniversaris dels infants, amb propostes lúdiques i creatives però pensades en relació a les activitats culturals que programem i oferim vàries opcions ben diverses.

Per què són diferents les nostres festes?

· Perquè aprenen alhora que es diverteixen.

·Perquè fomenten la creativitat.

· Perquè gaudeixen de la màgia de l'edifici modernista i del jardí.

OPCIÓ 1 (TALLERS DE ROBÒTICA)

A) ROBOTS EN 2D

El taller consisteix a descobrir una nova forma de crear circuits a través de l’electrònica creativa. Innovació i plàstica es fusionen per generar robots en 2D, dibuixant i treballant a partir d’un circuit electrònic que es crea amb pintura conductora.

- Durada de la festa: 2h 30 minuts. Amb esmorzar o berenar inclòs (sense pastís).
-Edat dels participants: entre 6 i 10 anys

Preus

• A partir de 10 participants 16€ per infant.
  • Més de 15 participants 15€ per infant.

B) LEGO WEDO

Els nens/es construeixen un robot amb peces de Lego seguint unes instruccions i després veuen quins moviments realitzen aquests robots gràcies a la connexió del robot a un ordinador a través d’un cable USB.

- Edat dels participants: entre 8 i 12 anys

Preus

• A partir de 10 participants 16€ per infant.
  • Més de 15 participants 15€ per infant.

OPCIÓ 2 (TALLER DE CUINA)

En aquesta festa d'aniversari, els nens/es es converteixen en grans xefs i preparen un suculent àpat. Són guiats per professors que els ajuden a realitzar fantàstiques receptes, que després es mengen. Tot plegat els educa en la sensibilització cap al menjar saludable.

- Durada de la festa: 2h. Amb esmorzar o berenar inclòs (sense pastís, excepte per a les festes d'infants de 8 anys o més, donat que l'objecte del taller és en aquest cas l'el·laboració del pastís).
- Edat dels participants: a partir dels 3 anys

Preus

• De 3 a 7 anys, 15€ per infant fins a 10 participants  (12€ més per cada infant addicional).
  • 8 anys o més, 17€ per infant fins a 10 participants ( 16€ més per cada infant addicional).

OPCIÓ 3 (EXPOSICIÓ EN CURS)

Aquesta modalitat consisteix en una visita a l'exposició en curs, juntament amb una activitat lúdica relacionada amb l'exposció, jocs i animacions.

PRESS START. COMENÇA EL JOC

Enllaç a la plana informativa de l'exposició

- Nombre mínim de participants: 10 infants.
- Nombre màxim de participants: 30 infants.
- Edat dels participants: a partir dels 3 anys.

Preus

• A partir de 10 participants: 16€ per infant.
  • Més de 15 participants: 15€ per infant.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>