Del 8 al 12 de juliol 2019 de les 10 h a les 13 h
Espai Cultura Fundació 1859

Petits a la cuina

Al campus de cuina de l'Espai Cultura realitzarem diàriament dues receptes, una calenta amb cuinat i una altra en fred, ja que a l'estiu sempre ve de gust menjar fresc, sigui tipus amanides, batuts, fruites, postres...! Mentre aprenem receptes variades per a tots els àpats, treballarem també els aspectes bàsics de nutrició, els bons hàbits alimentaris o la higiene i seguretat a la cuina, així com valors com l'autonomia personal, el treball en equip, la creativitat, la sostenibilitat i el reciclatge.

Volem que els infants es diverteixin, que adquireixin afició per la cuina i estima pels hàbits d'alimentació saludable, alhora que fem un aprenentatge totalment pràctic i descobrim que a casa també podem ajudar a preparar el menjar.

Horari: del dilluns 8 al divendres 12 de juliol, de 10 a 13 h (cinc sessions de 3 hores cada una).

Edats: de 5 a 9 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 120 euros.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>