Blaumut presenta nou disc, «Equilibri»

Actes als nostres auditoris

divendres, 19 de maig 2017 a les 22h

Activitat organitzada per:
UiU Promotors

concert-blaumut-maig2016b

L'equilibri és part del moviment; és aquella línia per on caminem, on les forces contraposades s’anul·len per permetre que ens mantinguem drets i travessem els paisatges sonors que ens endinsen dins aquest nou capítol del grup. El nou disc de Blaumut es dirà Equilibri i veurà la llum el proper 17 de Març.

Amb aquest tercer disc d’estudi, els Blaumut fan un pas endavant en la producció afegint elements electrònics al so clàssic de Blaumut aconseguint portar al grup fins a nous espais sonors. Un equilibri perfecte on la maduresa i l’univers del grup es donen la mà creant una verdadera obra d’art.

Venda d'entrades

• Presencial, a la recepció de l'Hotel Urpí
    (c/Sant Maties, 5. Sabadell).
  • En línia a codetickets.com.

Dades de contacte amb l'entitat organitzadora

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>