dissabte, 3 d'octubre 2020 a les 18 h

Descarrega
més informació

Cinema d'animació

Des que en Johan era molt petit, viu al mar amb el seu pare. Li agraden molt els vaixells, és per això que estaria encantat de tripular-ne un, si en tingués l'oportunitat algun dia, per poder anar al regne del Rei Ploma, on creu que es troba la seva mare, i reunir-se amb ella.

Un dia, mentre el seu pare està fora del bot buscant provisions, en Johan rep una misteriosa trucada per la ràdio amb informació sobre el Rei Ploma, i decideix emprendre una aventura pel seu compte. Una història sobre desitjar l'impossible.

Direcció: Esben Toft Jacobsen.
País: Dinamarca.
Any: 2014.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 78 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com (les entrades sortiran a la venda al mes de setembre).

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada. Una història sobre desitjar l'impossible.

93 725 95 22 (extensió 2)