Basia Créixer és un embolic!

dissabte, 28 de maig 2022 a les 18 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:

Activitat organitzada per:

Descripció

La Basia té cinc anys i viu a la ciutat amb els seus pares, el seu germà i un amic de peluix. De vegades, com qualsevol infant de la seva edat, s’enfronta a grans problemes i ho fa amb intel·ligència, curiositat i un particular sentit de l’humor. Veure el món des dels seus ulls és una descoberta constant i una aventura extraordinària.

Direcció: Marcin Wasilewski i Łukasz Kacprowicz
País: Polònia
Any: 2018.
Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 50 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell.

ENTRADES

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Abonament:

Es troba disponible un abonament per a tota la temporada de cinema d'animació a un cost de 22€, que també es pot comprar en línia a través de Codetickets.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 10% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.