dissabte, 28 de maig 2022 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

La Basia té cinc anys i viu a la ciutat amb els seus pares, el seu germà i un amic de peluix. De vegades, com qualsevol infant de la seva edat, s’enfronta a grans problemes i ho fa amb intel·ligència, curiositat i un particular sentit de l’humor. Veure el món des dels seus ulls és una descoberta constant i una aventura extraordinària.

Direcció: Marcin Wasilewski i Łukasz Kacprowicz
País: Polònia
Any: 2018.
Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 50 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell.

ENTRADES

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 10% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.