dijous, 19 de març 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Altres tallers infantils

Taller familiar, en el marc de l'exposició La vi(d)a de la butxaca, on els participants es convertiran en autors d’una trama de western i alhora dibuixants de la coberta de la novel·la fictícia que inventarem entre totes! I també ens transformarem en cowboys, en xèrifs del comtat o en caps d’una banda mafiosa per crear situacions de western que després fotografiarem i que finalment convertirem en la imatge de la coberta, recreant l’aventura que suposava la creació de les cobertes dels bolsilibros de l’editorial Bruguera.

A càrrec de la il·lustradora Laia Codina i l’escriptora Anna Fité.

Per al desenvolupament del taller, els participants hauran de portar material d'atrezzo de temàtica western (disfresses de l'Oest, barrets, mocadors, armes de joguina, etc.).

Durada: 1 sessió de 2 hores.

Edats: a partir de 7 anys.

NOTA: aquest taller es repetirà el dijous 19 de març, a les 18 h.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: gratuït

93 725 95 22 (extensió 2)