divendres, 26 de novembre 2021 de les 18 h a les 19.30 h

més informació

Tallers Mini Innova

Descripció

Els autòmats són màquines que imiten la figura i els moviments d’un ésser animat. Algunes joguines transformen el moviment circular de les seves rodes en un moviment lineal, i ho fan a través de mecanismes especials. En aquest taller els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.

Indicacions per a extraescolars

1 sessió d'1,5 hores.

Edat

De 5 a 9 anys.

Vols saber més sobre els tallers Mini Innova?

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 9.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 12 € cadascun) per 22 € (en lloc de 24 €)
  • 2 tallers d’1 h 30 minuts (de 9 € cadascun) per 16 € (en lloc
  • de 18 €)
    Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1 h 30 minuts per 20 € (en lloc de 21 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller (no acumulable amb els abonaments).

93 725 95 22 (extensió 2)