divendres, 10 de desembre 2021 de les 18h a les 20h

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Descripció

Aquest set de Lego WeDo permet la construcció de diferents robots i modificacions sobre el mateix robot, incentivant no només la mateixa construcció sinó també la resolució de problemes. Amb una programació que faran mitjançant una tauleta, podran donar instruccions al robot alhora que descobreixen quines diferències hi ha entre els moviments dels animals robòtics

Edat

De 8 a 12 anys

Vols saber més sobre els tallers Mini Innova?

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 12 €.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 12 € cadascun) per 22 € (en lloc de 24 €)
  • 2 tallers d’1 h 30 minuts (de 9 € cadascun) per 16 € (en lloc
  • de 18 €)
    Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1 h 30 minuts per 20 € (en lloc de 21 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller (no acumulable amb els abonaments).