Del 13 al 27 de novembre 2021 de les 11 h a les 13 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Innova +

Continuació del taller “Iniciació de fotografia”, on s’amplien els conceptes apresos, es refrescaran els paràmetres bàsics i es perfecciona la tècnica per a millorar encara més les nostres capacitats fotografiques. 3 sessions totalment pràctiques, pensades per no deixar la camara en cap moment. Les sessions estan plantejades per a realitzar-se al voltant de Sabadell, utilitzant l'entorn com a marc d'aprenentatge per a treballar àmbits com la llum o els efectes de velocitat.

El taller serà impartit per Mar Alonso (Sabadell, 1997), titulada en disseny gràfic a l'escola d'art de Sant Cugat. Formada en diferents cursos de fotografia, començant amb un curs d'iniciació a l'Escola de Fotografia Mira el 2012 i seguint en diferents àmbits fotogràfics com fotografia nocturna, fotografia de moviment, fotografia de carrer, fotografia narrativa, fotografia de nounat i retoc d'imatge. La vida laboral l'ha portat a conèixer diferents branques de la fotografia, començant per moda, fent col·laboracions amb la botiga de roba Homiar i amb la passarel·la de moda 080, tot seguint amb fotografia esportiva a Sincro Gestió (Natació Sincronitzada). Actualment, i des de 2015, l'especialitat de la Mar és la fotografia de vida: els recents nascuts, els embarassos, famílies i casaments. És una apassionada per crear records d'aquells moments únics.

Durada: 3 sessions, dues de 2:30h i una de 3h.

Dates: Dissabtes 13, 20, 27 de novembre.*

Preu: 48€

*Les sessions del 13 i el 27 de novembre tindran una durada de 2:30h, la del dia 20 serà de 3h.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, per telèfon i omplint aquest formulari.