Activitats per escoles

Activitat organitzada per:

ordit-i-trama

ORDIT I TRAMA

Taller de fabricació d’un teler manual i casolà, concebut amb motiu de les exposicions «Antic Egipte i teixits coptes de Montserrat» i «Les veus del tèxtil», realitzades a la tardor de 2016 (de setembre a novembre).

En el taller, els alumnes tenen l’oportunitat de fabricar un teler manual que després es podran emportar cap a casa. D’aquesta manera, podran experimentar en primera persona com és teixir i com és l’art del tèxtil, tan arrelat a la ciutat de Sabadell.

Teixir és fer una tela o un treball similar entrellaçant fils o les bagues formades amb un sol fil, especialment entrellaçant fils pertanyents a dues sèries, els de l’una (ordit) perpendiculars als de l’altra (trama).

Nivells recomanats

• Cicle Inicial de Primària
  • Cicle Mitjà de Primària
  • Cicle Superior de Primària

Àmbit temàtic

• Educació artística: manualitats

Disponibilitat temporal i durada

• Període: durant tot el curs acadèmic
  • Franja horària: de 9:30 a 21h
  • Durada: 1 hora i 30 minuts

Preu i descomptes

• 50€ per grup/classe

20% de descompte a escoles de màxima complexitat.

Més informació i concertació del servei

Tant per concertar una activitat per escoles o grups, com per ampliar la informació relativa als continguts o les condicions i resoldre qualsevol altre dubte, us recomanem el contacte per correu electrònic.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 728 66 50 (horari d'atenció de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>