dissabte, 12 de març 2022 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

L’Agata Christine, de 10 anys, és una apassionada dels misteris. Tant que ha creat una agència de detectius privats al soterrani de la casa on s’acaba de mudar amb la seva família. El seu primer trencaclosques la portarà a un assumpte molt més complicat del que s’esperava…

Una aventura detectivesca amb girs de guió inesperats, on la protagonista aprendrà a veure més enllà de les primeres impressions i valorar la importància de l’amistat.

Direcció: Karla von Bengtson
País: Dinamarca .
Any: 2017.
Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 77 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell.

ENTRADES

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 10% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.