66º N. L'Àrtic com mai l'has vist

Del 3 al 30 de juny 2017

Activitat organitzada per:
EcoClics i Phototrekking.cat. Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

201609121011El fred, la tundra, la geografia i la fauna de l’Àrtic més europeu a través de la mirada de tres fotògrafs de natura i viatges.

L’àrtic no és tot paisatges plans i gelats per els que passegen els ossos polars. Per sobre dels 66° nord també hi ha una gran varietat en tipus de relleu, flora i fauna.

Des de la tundra àrtica de Sarek fins a les platges de les Illes Lofoten. Des de la solitud dels penya-segats de Hornstrandir fins al gèlid llac Inari. Des de la guineu àrtica a l’ós bru, els autors han compartit el paisatge amb el fred, la fauna salvatge, el Sol de mitjanit i les Llums del Nord.

Una exposició col·lectiva, dels fotògrafs Alberto Gonzàlez, Tato Rosés i Marta Bretó. Té lloc a l'Espai Cultura en el marc de L'Esguard, Festival de Fotografia de Natura de Sabadell: www.lesguard.org.

Entrada gratuïta.

Horari de visita: de dimarts a divendres de 17 a 20.30 h; dissabtes d'11 a 14 h i de 17 a 21h; diumenges d'11 a 14 h.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>