40 anys de la massacre d'Atocha

divendres, 21 d'abril 2017 a les 19h
Espai Cultura Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Activitat organitzada per:
CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central. Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

monument-advocats-atocha_wikicommons_pd-zarateman_350px

Acte en record a les víctimes de l'atemptat de 1977 contra un despatx d'advocats i advocades laboralistes a Madrid. La nit del 24 de gener d'aquell any, tres pistolers d’ultradreta, vinculats a organitzacions franquistes, entraren en un conegut despatx del carrer d’Atocha i assassinaren a trets a cinc persones i en feriren quatre més.

L'acte comptarà amb les intervencions de:

- Alejandro Ruiz-Huerta, supervivent de l'atemptat,

- Juli Fernàndez, alcalde de Sabadell,

- Joan Carles Gallego, secretari general sortint de CCOO de Catalunya,

- Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central.

Es requereix confirmar l'assistència, escrivint a l’adreca electrònica vocc_catc@ccoo.cat o trucant al telèfon 93 715 56 00.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>