Els espais de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 han estat escenari de nombrosos actes que han marcat la vida social a Sabadell.

Ara, la Fundació posar a disposició de la ciutadania els seus espais més emblemàtics per a tot tipus d’actes i celebracions.

Si està interessat en el lloguer d’un dels espais, posi’s en contacte amb nosaltres.

El patrimoni arquitectònic de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 està reconegut i distingit per diversos organismes oficials, així doncs, els tres principals equipaments de la Fundació estan protegits pel Pla Especial de Protecció del Patrimoni de Sabadell.

D’altra banda, l’edifici seu de la Fundació i l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 estan catalogats com a Patrimoni Cultural Arquitectònic per la Generalitat de Catalunya i formen part de la Ruta Europea del Modernisme.

Per últim, com a part del compromís de la Fundació per donar a conèixer el seu patrimoni els edificis de la Fundacióformen part del programa Barcelona Province Convention Bureau, i tant el Museu de la Vida al Camp a l’Espai Natura Fundació Sabadell1859 com els auditoris i aules de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 estan certificats amb el segell de qualitat turística SICTED.