Altres tallers infantils

Exposicions

El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Cinema d'animació

La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives que aportin valor afegit.

Tallers Mini Innova

Una programació pensada per acostar els infants a la robòtica i les noves tecnologies d'una forma lúdica i creativa.

Tallers Innova +

Tallers, per a majors de 18 anys, dedicats a les tecnologies de la informació i la comunicació, i basats en el programari de codi obert i el coneixement compartit.

Petits a la cuina

Tant al club de cuina com als tallers de temporada, els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, hàbits alimentaris, higiene i seguretat a la cuina mentre treballen valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia, treball en equip, creativitat o reciclatge.

Festes d'aniversari

Obrim les portes dels diferents equipaments de la Fundació 1859 Caixa Sabadell per celebrar festes infantils d'aniversari d'una manera diferent, amb diverses propostes lúdiques, creatives i de qualitat.

Ruta modernista

Diades i jornades

Fresc Festival

El Fresc Festival, Festival d’Estiu de Sabadell i el Vallès, va néixer el 2017 amb l’objectiu de cobrir una oferta inexistent i posar en valor un espai del centre de Sabadell ideal per a les vetllades d’estiu i molt estimat per la ciutadania: el jardí de l’Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell.

Actes als nostres auditoris

Altres activitats destacades que tenen lloc a l'Espai Cultura Fundació 1859, organitzades per entitats o col·lectius que han llogat un dels seus auditoris o als quals la Fundació 1859 Caixa Sabadell els hi ha cedit en forma de col·laboració.