Exposicions

El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Visites guiades

Cinema d'animació

La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives i de qualitat que aportin valor afegit.

Tallers Innova +

Tallers tecnològics, per a majors de 18 anys, basats en el programari de codi obert i el coneixement compartit.

Tallers Mini Innova

Una programació pensada per acostar els infants a la robòtica i les noves tecnologies d'una forma lúdica i creativa.

Petits a la cuina

Tant al club de cuina com als tallers de temporada, els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, bons hàbits alimentaris, higiene i seguretat a la cuina mentre treballen valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia, treball en equip, creativitat, sostenibilitat o reciclatge.

Festes d'aniversari

Obrim les portes dels diferents equipaments de la Fundació 1859 Caixa Sabadell per celebrar festes infantils d'aniversari d'una manera diferent, amb diverses propostes lúdiques, creatives i de qualitat.

Infants i famílies

Escoles

La Fundació 1859 Caixa Sabadell presenta aquests programes educatius que complementen la formació que els joves reben als centres docents i contribueixen al seu desenvolupament com a persones.

Diades i jornades

Actes als nostres auditoris

Altres activitats destacades que tenen lloc a l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Organitzades per entitats o col·lectius aliens, que han llogat un dels seus auditoris o a als quals la Fundació els hi ha cedit en forma de col·laboració.