Activitats complementàries a Press Start

Exposicions

El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Cinema d'animació

La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 presenta un cicle de cinema obert a tots els públics a l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives i de qualitat que aporten valor afegit.

Dissabtes d'espectacle

Aquesta proposta té com a objectiu oferir als usuaris una opció d'oci i divertiment amb una programació variada i de qualitat que es presenta a l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859.

Tallers Innova +

Tallers Mini Innova

Una programació pensada per acostar els nens i nenes més petits a la robòtica i a les noves tecnologies d'una forma lúdica i creativa.

Petits a la cuina

Diades i jornades

Festes d'aniversari

Obrim les portes dels diferents equipaments de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 per celebrar festes infantils d'aniversari. D’una manera diferent, amb diverses propostes lúdiques, creatives i de qualitat. A l'Espai Cultura es poden celebrar realitzant un taller de robòtica o de cuina o amb activitats al voltant de les exposicions en curs.

Visites als edificis modernistes

Un recorregut comentat pel patrimoni modernista de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859. D'una banda, la mateixa seu de la Fundació, en origen seu central de la Caixa Sabadell. De l'altra, l'edifici de l'Espai Cultura, nascut com a Escola Industrial d'Arts i Oficis de Sabadell.

Actes als nostres auditoris

Altres activitats destacades que tenen lloc a l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Organitzades per entitats o col·lectius aliens, que han llogat un dels seus auditoris o a als quals la Fundació els hi ha cedit en forma de col·laboració.

Activitats per escoles

La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 presenta aquests programes educatius que complementen la formació que els joves reben als centres docents i contribueixen al se desenvolupament com a persones.