Exposicions

El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Visites guiades

Cinema d'animació

La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives i de qualitat que aporten valor afegit.

Tallers Innova +

Tallers Mini Innova

Una programació pensada per acostar els nens i nenes més petits a la robòtica i a les noves tecnologies d'una forma lúdica i creativa.

Petits a la cuina

Festes d'aniversari

Obrim les portes dels diferents equipaments de la Fundació 1859 Caixa Sabadell per celebrar festes infantils d'aniversari. D'una manera diferent, amb diverses propostes lúdiques, creatives i de qualitat. A l'Espai Cultura es poden celebrar realitzant un taller de robòtica o de cuina o amb activitats al voltant de les exposicions en curs.

Infants i famílies

Escoles

La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 presenta aquests programes educatius que complementen la formació que els joves reben als centres docents i contribueixen al se desenvolupament com a persones.

Diades i jornades

Actes als nostres auditoris

Altres activitats destacades que tenen lloc a l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Organitzades per entitats o col·lectius aliens, que han llogat un dels seus auditoris o a als quals la Fundació els hi ha cedit en forma de col·laboració.