Exposicions

El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Cinema d'animació

La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives que aportin valor afegit.

Tallers Mini Innova

Una programació pensada per acostar infants i joves a la robòtica i les noves tecnologies d'una forma lúdica i creativa!

Petits a la cuina

Tant al club de cuina com als tallers de temporada, els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, hàbits alimentaris, higiene i seguretat a la cuina mentre treballen valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia, treball en equip, creativitat o reciclatge.

Altres tallers infantils

Altres propostes d'activitats lúdiques i tallers familiars amb els quals els infants aprendran jugant.

Festes d'aniversari

Obrim les portes dels diferents equipaments de la Fundació 1859 Caixa Sabadell per celebrar festes infantils d'aniversari d'una manera diferent, amb diverses propostes lúdiques, creatives i de qualitat.

Tallers Innova +

Tallers, per a majors de 18 anys, dedicats a les tecnologies de la informació i la comunicació, i basats en el programari de codi obert i el coneixement compartit.

Visites als edificis modernistes

Diades i jornades

Fresc Festival

El Fresc Festival, Festival d’Estiu de Sabadell i el Vallès, va néixer el 2017 amb l’objectiu de cobrir una oferta inexistent i posar en valor un espai del centre de Sabadell ideal per a les vetllades d’estiu i molt estimat per la ciutadania: el jardí de l’Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell.

Actes als nostres auditoris

Altres activitats destacades que tenen lloc a l'Espai Cultura Fundació 1859, organitzades per entitats o col·lectius que han llogat un dels seus auditoris o als quals la Fundació 1859 Caixa Sabadell els hi ha cedit en forma de col·laboració.