Activitats per a Escoles Curs escolar 2015/2016

Del 14 de septiembre al 21 de junio 2016
Masia de Can Deu
Accés per la cruïlla c/Prada i c/Bosc
08207 Sabadell

Actividad organizada por:
Fundació Antiga Caixa Sabadell

más información

NensTreballantHort8

Presentació

Les activitats adreçades a escolars estan dissenyades per a grups de fins a 30 alumnes, amb una durada d'entre dues hores i dues hores i mitja. S'oferiran al llarg del curs escolar, els matins de setembre a juny en horari lectiu.

Cada activitat està conduïda per un monitor que s'ocupa de les explicacions i de l'animació. En acabar, es proporciona al professor una enquesta d'avaluació i un dossier específic que facilita el treball a l'aula a posteriori, per reforçar els continguts apresos. A part, cada circuit disposa d'un material específic tant per la part teòrica com la pràctica que es realitza.

Per tal de facilitar la consulta de la informació, hem agrupat les activitats en tres àmbits temàtics: circuits de granja, circuits mediambientals i tallers monogràfics. Les escoles que realitzen un circuit mediambiental o un taller monogràfic pel matí tenen la possibilitat de fer una activitat complementària de coneixement de la granja per la tarda. A l'esquerra (Descarrega més informació) podreu trobar el llistat d'activitats amb la informació detallada referent a cadascuna d'elles.

Les activitats es desenvolupen a la Masia de Can Deu, Espai Natura Sabadell, c/ de la Prada, s/n de Sabadell. Pel curs 2015/16 s'ofereixen dues vies de descompte en el cost de les activitats escolars: per a les escoles clientes de BBVA hi ha una rebaixa del 20%. Per a les escoles catalogades com de màxima complexitat, el descompte és també del 20%. I si l'escola és clienta de BBVA i de màxima complexitat, el descompte és del 30%.

Preus per al curs 2015/16

Circuits i tallers monogràfics: 165,00 €/grup

Circuits de granja:

– Els animals de la Granja i l’hort: 197,00 €/grup

– Coneguem els animals de la granja: 155,00 €/grup

– Els animals de la granja (activitat complementària de tarda, únicament si s’ha reservat un taller matinal): 55,00 €/grup

Descomptes:

Escoles (o AMPA) clientes de BBVA: -20%