Talleres Mini Innova

sábado, 16 de diciembre 2017 a las11.30 h

robots_en_2dTreballarem amb unes figures robòtiques dibuixades en paper que porten integrat l'esquema d'un circuit elèctric senzill. Els infants podran acolorir les figures i gràcies a l'ús pintura conductiva donarem vida al circuit, al qual hi connectarem els components electrònics necessaris per encendre un llum led, que també quedarà incorporat al dibuix.

Durada: 1 sola sessió de 2 hores

Edats: De 6 a 10

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripciones

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10€

Abonaments per tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)
  • 6 tallers per 45€ (25% de descompte)

Tots els abonaments per tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre i desembre de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.