Talleres Mini Innova

Del 20 de octubre al 10 de noviembre 2017

taller-intensiu-realitat-virtualEn aquest taller cada participant desenvoluparà un creació pròpia de Realitat Virtual, que podrà incloure escenaris, personatges i interaccions. Una creació, per exemple, que relati una història o que funcioni com un videojoc. Aquestes creacions podran visualitzar-se de manera totalment immersiva a través d'un telèfon mòbil i amb un visor de realitat virtual (com ara un Google Cardboard), o bé de manera semi-immersiva (sense el visor).

Els participants descobriran els aspectes bàsics de la narrativa immersiva i els videojocs immersius (planificació argumental, seqüencial i espacial, dinàmiques de joc...), coneixeran les bases indispensables de la creació tridimensional (objectes i espais 3D) i aprendran a programar objectes i accions a través d'un entorn de programació visual per blocs.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Horari: divendres de 18 a 20 h.

Edats: de 10 a 16.

Mini joc demostratiu

Un exemple senzill d'escenari inmersiu en 3D amb elements d'interacció:

Inscripciones

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 50€