sábado, 21 de diciembre 2019 a las 11.30 h

Talleres Mini Innova

postals-de-nadal-electroniquesCrearemos una postal que se ilumine con luces led, gracias a Chibitronics, una cinta adhesiva de cobre, diseñada para crear circuitos eléctricos sobre el papel y, así, unificar las manualidades con la electrónica.

Edades: de 8 a 12 años

Taller familiar
Los padres o tutores del niño tienen que asistir al taller y participan de la dinámica.

Video de presentación de Chibitronics (en inglés)

Inscripciones

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 11 €

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers per 20 € (10% de descompte)
  • 4 tallers per 36 € (20% de descompte)
  • 6 tallers per 54 € (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2019 i gener de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.