Talleres Mini Innova

sábado, 3 de marzo 2018 a las11.30 h

Actividad organizada por:

maquines-en-movimentUn taller donde construimos figuras con materiales para reciclar (cartón, envases plásticos...) y hacemos que se muevan gracias a un pequeño motor y una pila. Para darles un aspecto robótico, también añadimos otros componentes electrónicos retirados de juguetes, teléfonos móviles y diferentes aparatos obsoletos y rotos. Este taller, pues, cumple dos objetivos diferentes: Por un lado, enseñar el uso de herramientas y técnicas básicas de construcción plástica con materiales diversos. Del otro, introducir conceptos básicos de la electrónica.

Edades: De 6 a 10 años

Taller familiar
Los padres o tutores del niño tienen que asistir al taller y participan de la dinámica.

Inscripciones

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

Abonaments per a tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.