Talleres Mini Innova

sábado, 7 de octubre 2017 a las11.30 h

animacions-robodirigidesSiguiendo el hilo de la sesión introductoria «Lego WeDo (nos iniciamos)», ahora profundizaremos en los conceptos aprendidos. Haremos una nueva construcción de más complejidad con las piezas Lego, pero de nuevo de forma guiada paso a paso. A continuación, haremos uso de la aplicación de programación que ya hemos visto en la sesión iniciática, para dar instrucciones al robot y hacer que se muevea, con la finalidad de resolver un pequeño reto propuesto por el profesor.

Duración: 1 sesión de 2 horas

Edades: De 8 a 12 años

Taller familiar
Los padres o tutores del niño o niña tienen que asistir al taller y participan de la dinámica.

Inscripciones

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10€

Abonaments per tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)
  • 6 tallers per 45€ (25% de descompte)

Tots els abonaments per tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre i desembre de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.