Talleres Mini Innova

sábado, 7 de octubre 2017 a las11.30 h

animacions-robodirigidesSeguint el fil de la sessió introductòria «Lego WeDo (ens iniciem)», ara aprofundirem en els conceptes apresos. Farem una nova construcció de més complexitat amb les peces Lego, però de nou de forma guiada pas a pas. A continuació, farem ús de l'aplicació de programació que ja hem vist a la sessió iniciàtica: per donar instruccions al robot i fer-lo moure's, tot resolent un petit repte proposat pel professor.

Durada: 1 sola sessió de 2 hores

Edats: De 8 a 12 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripciones

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10€

Abonaments per tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)
  • 6 tallers per 45€ (25% de descompte)

Tots els abonaments per tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre i desembre de 2017 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.