Talleres Mini Innova

viernes, 15 de diciembre 2017 a las18 h

pencil-instrumentMuntarem un kit de «Drawdio», un llapis modificat amb un circuit electrònic simple que fa que el llapis generi sons mentre dibuixes i et permet modular el to d'aquest sons en funció de la llargada dels traçats. Una joguina d'allò més creativa!

Durada: 1 hora

Edats: de 10 a 14

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripciones

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 35€ (inclou material)