Del 7 al 14 de junio 2019 a las18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Actividad organizada por:

Talleres Mini Innova

Un taller enfocado en la creación de universos digitales, preparados para poder ser jugados, con la plataforma de código abierto Minetest (basada en el popular Minecraft), que permitirá a los participantes diseñar y programar sus propios videojuegos mediante un sistema de bloques.

Duración: 2 sesiones de 2 horas

Edades: de 10 a 14 años

Inscripciones

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 20

Abonaments per a tallers Mini Innova de dues sessions

• 2 tallers per 36 € (10% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2018 i gener de 2019 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.