Talleres Mini Innova

Del 21 de octubre al 11 de noviembre 2017

destacada-crea_una_app_d_androidAprendrem a dissenyar i desenvolupar una aplicació mòbil a través d’una eina en línia molt senzilla, Mobincube. També tractarem temes com són els bons usos del telèfon mòbil, el foment de la iniciativa personal i el treball cooperatiu.

Durada: 4 sessions de 2 hores

Horari: dissabtes d'11.30 a 13.30 h

Edats: de 12 a 16

Inscripciones

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 35€