viernes, 15 de noviembre 2019 a las 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Actividad organizada por:

Talleres Mini Innova

Leonardome és un recurs lúdic educatiu que permet construir estructuris ideades per Leonardo da Vinci. A partir de diferents patrons geomètrics —presents al Codex Atlanticus— podem aixecar «cúpules autosostenibles»: els seus elements no necessiten cap element d’va unir. El principi de Leonardome és l’«estructura recíproca» de Leonardo. És a dir, l’acoblament tridimensional d’elements (peixos d'assot dissenyades especialment) que és donin suport mútuament i que permeten construir estructuris d’uns 4 metres de diàmetre sense cap element d’va unir.

Leonardome

Els cúpules permeten treballar al taller conceptes relacionats amb la geometria, la tecnologia, l’art i la història. I fora dels aules Leonardome esdevé una activitat divertida i col·laborativa idea, ja que consisteix a interactuar, jugar i aprendre a partir dels ideïs del genial Leonardo.

Durada: 1,5 hores.

Edats: De 8 a 12 anys.

Taller familiar
Els parells o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participin de la dinàmica.

Inscripciones

Se requiere inscripción previa, que se realiza de forma presencial en la recepción del Espai Cultura, en horario de apertura i atención al público. Podéis reservar plaza por correo electrónico o por teléfono.

Precio: 7