Situada al centre de Sabadell, la seu de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 ofereix una àmplia varietat d'espais singulars per celebrar tot tipus d'actes d'empresa, institucionals i particulars. La versatilitat de les instal·lacions permet escollir l'espai més adequat per a cada acte: des de l'espectacular Saló d'Actes fins a la Sala del Consell o la Sala de la Sagrada Família, ideals per a grups més reduïts, tot a l'edifici modernista, obra de Jeroni Martorell. Annex a l'edifici es troba el jardí, amb un amfiteatre i un gran espai a l'aire lliure on encabir activitats de tota mena.

Saló modernista

L’arquitectura del Saló Modernista configura un gran lluminós espai de tres naus separades per columnes i arcs parabòlics. En el Saló es manifesten rellevants mostres d’arts aplicades, com són: les columnes de fust de marbre i pedra, l’esgrafiat dels arcs, el paviment de lloses de marbre, el conjunt de vitralls […] Continua llegint

Sala del Consell

Sala de reunions dotada de mitjans tècnics d’última generació, videoconferència, pantalla de projecció, ordinador, pantalles individuals de taula, microfonia integrada, control de funcions digitalitzat. Capacitat per a 35 persones

Sala Sagrada Família

Sala de reunions per a actes privats, signatures, i events de petit format. Capacitat per a 12 persones.