Situada al centre de Sabadell, la seu de la Fundació 1859 Caixa Sabadell ofereix una àmplia varietat d'espais singulars per celebrar tot tipus d'actes d'empresa, institucionals i particulars. La versatilitat de les instal·lacions permet escollir l'espai més adequat per a cada acte: des de l'espectacular Saló d'Actes fins a la Sala del Consell o la Sala de la Sagrada Família, ideals per a grups més reduïts, tot a l'edifici modernista, obra de Jeroni Martorell. Annex a l'edifici es troba el jardí, amb un amfiteatre i un gran espai a l'aire lliure on encabir activitats de tota mena.

Saló modernista

L’arquitectura del Saló Modernista configura un gran lluminós espai de tres naus separades per columnes i arcs parabòlics. En el Saló es manifesten rellevants mostres d’arts aplicades, com són: les columnes de fust de marbre i pedra, l’esgrafiat dels arcs, el paviment de lloses de marbre, el conjunt de vitralls […] Continua llegint

Sala Sagrada Família

Sala de reunions per a actes privats, signatures, i events de petit format. Capacitat per a 12 persones.

Sala del Consell

Sala de reunions dotada de mitjans tècnics d’última generació, videoconferència, pantalla de projecció, ordinador, pantalles individuals de taula, microfonia integrada, control de funcions digitalitzat. Capacitat per a 35 persones