L'Espai Cultura posa a disposició de la ciutadania les seves sales per a activitats lúdiques, socials, culturals i empresarials. Aquestes instal·lacions situades al centre de Sabadell, ofereixen tres auditoris, un amfiteatre a l’aire lliure, un jardí, un saló d’actes i diverses aules, amb tots els equipaments tècnics necessaris per realitzar un ampli ventall d’actes, tant per a empreses com per a particulars.

Sala 1

Espai expositiu de 400m2 amb separacions per mòduls. Disposa de llum natural i il·luminació artificial flexible. Compta amb control de temperatura i una sala de projecció amb pantalla de grans dimensions. Accessibilitat L’accés està completament adaptat. Condicions de contractació Normativa Contracte de reserva Imatges

Auditori 1

Compta amb equipament de so i llums, pantalla de projecció, servei de videoconferència i cabina per a la realització de traducció simultània. Servei d’enregistrament audiovisual. Connexió amb els altres auditoris. Rack de premsa i línia XSDI. Capacitat 186 seients Serveis optatius Servei de venda d’entrades a la recepció de l’Espai […] Continua llegint