Els espais de la Fundació 1859 Caixa Sabadell han estat escenari de nombrosos actes que han marcat la vida social a Sabadell.

Ara, la Fundació posar a disposició de la ciutadania els seus espais més emblemàtics per a tot tipus d’actes i celebracions.

Si està interessat en el lloguer d’un dels espais, posi’s en contacte amb ULTIMATE EVENTS, empresa que gestiona la comercialització dels esdeveniments de tots els espais de la Fundació, restant a la seva disposició per qualsevol necessitat o aclariment, a través de Magda Grifoll, al telèfon 617 33 33 60 o per email a magda@ultimatebrands.es

LOGO_ULTIMATE_EVENTS_CMYK_PRINT

El patrimoni arquitectònic de la Fundació 1859 Caixa Sabadell està reconegut i distingit per diversos organismes oficials, així doncs, els tres principals equipaments de la Fundació estan protegits pel Pla Especial de Protecció del Patrimoni de Sabadell.

D’altra banda, l’edifici seu de la Fundació i l’Espai Cultura Fundació 1859 estan catalogats com a Patrimoni Cultural Arquitectònic per la Generalitat de Catalunya i formen part de la Ruta Europea del Modernisme.

Per últim, com a part del compromís de la Fundació per donar a conèixer el seu patrimoni els edificis de la Fundacióformen part del programa Barcelona Province Convention Bureau, i tant el Museu de la Vida al Camp a l’Espai Natura Fundació 1859 com els auditoris i aules de l’Espai Cultura Fundació 1859 estan certificats amb el segell de qualitat turística SICTED.

Espai Natura

Espai Natura Sabadell offers the possibility to rent different spaces of the Can Deu estate for the celebration of acts. It occupies the estate of Can Deu, of 86 hectares of agricultural and forestry area and is located to the north of the city, preserved since 1964, when it was acquired by Caixa Sabadell. It includes the forest of Can Deu, a protected space for the preservation of the environment and the leisure of the citizens, as well as the Can Deu farmhouse documented since 1415. Currently, in the farmhouse you will find the Museum of Life at Field and the Center for Environmental Education of Can Deu.

Espai Cultura

The Espai Cultura makes its rooms available for leisure, social, cultural and business activities available to the public. These facilities, located in the center of Sabadell, offer three auditoriums, an outdoor amphitheater, a garden, a meeting room and several classrooms, with all the technical equipment necessary to perform a wide range of events, both for companies as well as for individuals.

Fundació 1859 Caixa Sabadell

Located in the center of Sabadell, the headquarters of the Fundació 1859 Caixa Sabadell offers a wide variety of unique spaces to celebrate all types of business, institutional and private events. The versatility of the facilities allows you to choose the most suitable space for each event: from the spectacular Hall of Acts to the Board Room or the Hall of the Holy Family, ideal for smaller groups, all to the modernist building, the work of Jeroni Martorell. Adjoining the building is the garden, with an amphitheater and a large open-air space where you can find activities of all kinds.