Visites teatralitzades i tallers modernistes

visites_teatralitzadesEl darrer diumenge de cada mes, de febrer a juny, es faran a l’edifici un seguit de visites comentades i teatralitzades.

Durant l’activitat apareixeran personatges històrics del Sabadell de principis del s.XX i directament relacionats amb la història de l’edifici.

Dates de les visites: 28 de febrer, 20 de març, 24 d’abril i 26 de juny a les 12h. Preu: 3 euros.

Cal inscripció prèvia a: espaicultura@fundaciosabadell.cat o al tel. 937286650

modernitzem“Modernitzem el Modernisme”
També hi haurà tallers familiars de temàtica modernista un diumenge al mes. L’objectiu d’aquest taller és que els assistents no només entenguin el Modernisme sinó, sobretot, que puguin extreure’n idees vàlides per al nostre moment actual i que les treballin.

El taller es realitzarà al Saló Modernista de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, al carrer Gràcia, 17 de Sabadell.

Dates dels tallers: Diumenges 13 de març, 10 d’abril, 15 de maig i 19 de juny a les 12h. Preu: 5 euros.

Cal inscripció prèvia a: espaicultura@fundaciosabadell.cat o al tel. 937286650

logosfacs100

Amb el suport de:                                                                                                                                                                                                                                                                   Amb la col·laboració de:

Moventialogo DS
logo color sense fons