Taller: Aprèn a fer un hort urbà

Espai Natura / Activitats famílies

dissabte, 13 de novembre 2021 de les 10:00h a les 12:30h

A l’Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell organitzem un taller per aprendre a crear un hort urbà a casa.   L’activitat està adreçada a un públic amb inquietuds sobre l’horticultura i els productes d’autoconsum sostenibles. És una taller d’una única jornada que programarem el segon dissabte de cada mes en [...] Continua llegint

Concert de Ginestà a l'Espai Natura!

de les 17:30 h a les 18:40 h

Diumenge 24 d’octubre a la tarda l’espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell oferirà un concert del grup Ginestà dins les activitats festives d’aquesta jornada!   Ginestà són una banda encapçalada per la Júlia i el Pau Serrasolsas, dos germans que narren la quotidianitat i els seus ideals mitjançant la música [...] Continua llegint

La granja interactiva

Espai Natura / Tots els públics