Casal de Nadal a la masia de Can Deu

Del 2 al 4 de gener 2019 de les 9:00 h a les 14:00 h

Viu el Nadal a pagès! A l’Espai Natura Sabadell organitzem un casal infantil per a què els nens i nenes de Sabadell i rodalia vinguin a gaudir del Nadal a l’estil del pagès. Al llarg de tres dies podreu participar en diferents activitats relacionades amb la vida al camp: fer el manteniment de la granja [...] Continua llegint

Busquem el Tió al Bosc de Can Deu

Del 2 al 16 de desembre 2018 a les 10:00 h

El Tió de Can Deu   El conte del Tió de Can Deu ens servirà d’introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles… [...] Continua llegint

De l'hort al plat per 1€ al dia

Espai Natura / Tots els públics

Horticultura ecològica. Cessió trimestral de parcel·les d'horta

Famílies: taller de granja

Del 2 de setembre al 31 de juliol 2019 de les 11.00 h a les 12.00 h

Coneguem els animals de la granja Aquesta activitat vol acostar als participants al coneixement de la fauna de la granja tradicional en un taller de 1 hora de durada. Així, podrem tocar i alimentar als animals i descobrirem de prop la seva alimentació, els trets físics més importants, la seva reproducció [...] Continua llegint

Famílies: Festes d'Aniversari Infantils

Del 2 de gener al 31 de juliol 2019

Festes d'aniversari infantils. Tot l'any excepte a l'agost

Activitats per a grups

Del 1 de setembre al 31 de juliol 2019

Activitats concertades per a grups   Famílies, gent gran, altres col·lectius… Per conèixer la granja, el museu o fer pa, oli o vi. Presentació Si sou un col·lectiu, també podeu participar de las activitats a l’Espai Natura. Trieu l’activitat que voleu fer i reserveu-la. Us obrim les portes de la masia i [...] Continua llegint