Tallers festes tradicionals

Del 1 de gener al 31 de desembre 2020

Cicle de tallers al voltant d’una festa tradicional catalana relacionada amb el món rural que oferim en tres moments puntuals de l’any.   Es tracta de tres tallers que segueixen una mateixa dinàmica: una primera part de coneixement de la festa tradicional i les seves arrels rurals, una segona part [...] Continua llegint

Casal de Nadal a la masia de Can Deu

Espai Natura / Activitats famílies

Viu el Nadal a pagès! A l’Espai Natura Sabadell organitzem un casal infantil per a què els nens i nenes de Sabadell i rodalia vinguin a gaudir del Nadal a l’estil del pagès. Al llarg de quatre dies podreu participar en diferents activitats relacionades amb la vida al camp: fer el manteniment de la granja [...] Continua llegint

Busquem el Tió al Bosc de Can Deu

diumenge, 1 de desembre 2019 a les 10:00 h

El Tió de Can Deu   El conte del Tió de Can Deu ens servirà d’introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles… [...] Continua llegint

Casal d'estiu a pagès.

Del 22 de juny al 31 de juliol 2020 de les 9:00 h a les 14:00 h

Casal d'Estiu a Can Deu

Diumenge a la granja en família

Del 14 de juny al 26 de juliol 2020 de les 10.30 h a les 11:15 h

Coneguem els animals de la granja Amb l’avançament de les fases del desconfinament tornem a obrir la granja de Can Deu a les famílies.  L’aforament estarà restringit a un màxim de 15 persones i serà obligatòri l’ús de màscares a partir dels 6 anys i recomanable per als infants de [...] Continua llegint