Casal de Nadal a la masia de Can Deu

Del 2 al 4 de gener 2019 de les 9:00 h a les 14:00 h

Viu el Nadal a pagès! A l’Espai Natura Sabadell organitzem un casal infantil per a què els nens i nenes de Sabadell i rodalia vinguin a gaudir del Nadal a l’estil del pagès. Al llarg de tres dies podreu participar en diferents activitats relacionades amb la vida al camp: fer el manteniment de la granja [...] Continua llegint

Espai familiar a la masia de Can Deu

Del 2 d'octubre al 18 de juny 2019 de les 18:00h a les 19:30h

Aquesta activitat extraescolar que us proposem esta pensada per donar un espai de cohesió familiar al mateix temps que es descobreixen molts aspectes de la vida al món rural tradicional. En el marc de la masia de can Deu, setmana rere setmana es proposaran tallers d’una hora de durada, on [...] Continua llegint

Busquem el Tió al Bosc de Can Deu

Del 2 al 16 de desembre 2018 a les 10:00 h

El Tió de Can Deu   El conte del Tió de Can Deu ens servirà d’introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles… [...] Continua llegint

Famílies: taller de granja

Del 2 de setembre al 31 de juliol 2019 de les 11.00 h a les 12.00 h

Coneguem els animals de la granja Aquesta activitat vol acostar als participants al coneixement de la fauna de la granja tradicional en un taller de 1 hora de durada. Així, podrem tocar i alimentar als animals i descobrirem de prop la seva alimentació, els trets físics més importants, la seva reproducció [...] Continua llegint