Visites guiades

Edificis modernistes

Un recorregut comentat pel patrimoni modernista de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859. D'una banda, la mateixa seu de la Fundació, en origen seu central de la Caixa Sabadell. De l'altra, l'edifici de l'Espai Cultura, nascut com a Escola Industrial d'Arts i Oficis de Sabadell.

Exposicions

A punt i amunt

Del 1 de setembre al 4 de febrer 2018

En aquesta exposició podem veure una mostra d’equipaments utilitzats en algunes expedicions que han deixat la petja de l’alpinisme català en les muntanyes més altes del món; però també hi ha molts equipaments, utilitzats en altres ascensions remarcables, que caldria recuperar per tal de conservar la memòria alpinística del nostre [...] Continua llegint